Homemade och allt som hänt!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Oj oj, nu var det länge sedan. Livet rullar alldeles för fort framåt att jag inte hinner med datorn mer än att betala räkningar på. Ungefär.
Men sen sist jag skrev har det hänt en hel del! Jag gjorde min första alldeles egna sylt och saft på alla jordgubbar som plockades hos Ulva. Mycket roligt!
 
Jag har dressyrtränat, anmält mig till flera tävlingar, och jag inleder höstterminens tävlingar med att åka till Tierp på torsdag och hoppa 1 m och 110 cm. Och samma vecka på lördag kör vi nästa dressyr och rider en LB:1 i Frösåker. Sedan rullar det på med en massa roliga tävlingar!
 
Men den största nyheten är att jag sagt upp mig på ICA, men kommer förhoppningsvis att påbörja nytt jobb inom snar framtid. Har även Statoil kvar, så jobb det har jag!
 
Det var lite av vad som har hänt och kommer att hända, så hoppas jag att få igång bloggen aningen mera i framtiden. Det har varit lite för mycket med jobb, liv och häst. Men det ska förhoppningsvis snart ordna upp sig igen och jag är i balans.

Kommentarer
Postat av: Dessie

Åh va gott 😋 gick det bra att göra sylt och saft? :D

2015-08-11 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0