Clinics, föreläsning och årsmöte

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Idag har det bjudits på clinics på Lena Prästgård med Björklinge RF, trevligt! Började med att se två hästar under ryttare, en lovande 4-åring och en äldre som utbildades vidare. Visades exteriört sett och efter det blev de lite tömkörning med en ponny. Gick sedan in för att ha föreläsning om hästen i avel, förr och nu. Ganska intressant!
 
Allt avslutades med årsmöte för BRF. Mycket kul! Smörgåstårta och godis, mums! En hel del intressant kom upp, bland annat så blir det ett div ||| lag i hästhoppningen, kul! Då är jag en av dom som hoppar, sedan lite itnressant som klubben vill erbjuda sina ryttare, kommande tävlingar osv. Jag har även anmält mig att gå med i tävlingssektionen, så nu är man med och bestämmer! Mycket, mycket roligt!
 
Och jag orkade inte lägga allt för mycket tid och kraft för att få bra bilder, så ni får stå ut med dessa två kassa! Ville ju hellre lyssna på det han sa än hålla i kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0