Falsterbo Horse Show -15

 
Jag har helt glömt bort att berätta, men för nån vecka sedan så bokade jag hotell. Och inte till vad som helst, utan jag och sambon ska ner till Falsterbo Horse Show! Den 9 juli bilar vi ner till Malmö där hotellet ligger, och så kommer vi gå på FHS fredagen och lördagen, eventuellt även söndagen.
 
Jag var där första och hittils ända gången 2011. Och jag har länge velat åka tillbaka. Och nu är det snart verklighet. Så nu är det spara pengar som gäller, inget onödigt ska köpas. Och min inhandlingslista till Falsterbo har redan påbörjats och kommer antagligen har blivit lång till dess att vi åker ner. Jag längtar så mycket!
 
Någon av mina läsare som ska ner? Har ni bokat redan eller är det på G? :)

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney -~♥

Åh så roligt! :) <3

Svar: Ja verkligen! Längtar till tusen redan :D
Linda Enarsson

2015-02-26 @ 20:14:42
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0