Resultat Högbo RK

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
En kanonbra dag har det varit!
 
90 cm - 0 fel
En riktig superrunda! Den satt som en smäck! Så perfekt! Är så nöjd med rundan!
Ja, ni kan ju läsa själva, rundan var verkligen kanon, jag hade Corona precis där jag ville och kunde verkligen reglera henne precis hur som helst. Hon hade ett sånt sug i hindrena att de blev svårt att bromsa i stället, underbara häst!
 
1 m - 4 fel
Det känns surt, vi började banan bra, men så kommer kombinationen och mina hjärnspöken kommer fram. Varför?! Och vi fick inte till något flyt efter det och fick till slut med oss en bom ner. Corona räddade mig totalt i kombinationen med, jag har sån tur att ha en sån snäll häst. Men så sätter jag henne så fel att hon måste hoppa igenom ett räcke. Det som är positivt med denna runda, är att jag måste träna så mycket mera på kombinationer, för detta sitter i mitt huvud, och ingen annan stans.
Men jag är så glad att min fina flicka att hon ställer upp för mig!
 

Kommentarer
Postat av: Tove Eriksson

Heja vad duktiga ni är!! Fina rundor. Synd att du tappade lite galopp i svängen till hindret du rev i andra klassen, annars hade ni varit felfria även i den. Bra jobbat, fortsätt så! :)

Svar: Tack! :D Ja, jag bakade av för mycket till kombinationen och så fick jag inte riktigt fram henne igen, eller vågade väl inte rida fram henne. Typiskt. Men det är bara att träna vidare, höjden är ju inte problemet :)
Linda Enarsson

2015-02-07 @ 23:47:29
URL: http://ttie.blogg.se
Postat av: Sanna

Ni är ju så härliga tillsammans😄 och det är sånt studs i henne😁

Svar: Tack! :D Ja hon var mera i luften än på marken vissa gånger, haha :D
Linda Enarsson

2015-02-08 @ 01:37:45
Postat av: my

Åh vad roligt grattis :D

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-02-08 @ 18:17:00
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0