Sånt som måste göras

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Diskberget är borta, räkningarna är på väg in i pärmar, sortera bilder på datorn in i hårddisken, sopsortering,  storhandling av mat. När man inte haft tid för allt detta de senaste två veckorna blir det allt på en gång. Så fem kassar med mat hade jag med mig och mycket pengar fattigare. Men livet som sambo är inte en dans på rosor alltid.
 
Nu inväntar jag att disken ska torka lite så jag kan plocka undan den och stöka ner allt igen med en massa bakning! Så jag underhåller mig med bilder och att färdigställa och fylla i min hästkalkyl.
 
Direkt efter bakningen blir det stallet för mockning och plocka i ordning, för ikväll åker vi till Jälla och hopptränar!

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Låter som du har fullt upp i dag :)

Svar: Ja men visst! Men de är sånt som är roligt, det mesta ändå :) Och sånt som tär på en att man inte hinner med. Och så väger hela dagen upp för hoppträningen ikväll, så jag klagar inte :D
Linda Enarsson

2015-02-27 @ 12:30:37
URL: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0