Tur att hon är söt i alla fall

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
En stark Corona som inte gillade något av det jag föreslog. Gjorde hellre egna övningar och rörelser och bara sa "håll i dig!". Nej sa jag och så blev det pannkaka av allt. I morgon ska en hoppträning funka, på lördag är det tävling. Hur ska detta gå? Jag får inte ordning på dressyren just nu, och min sadel verkar aldrig vilja komma. Tror nog att Corona ska få ett hårdpass av Angelika på torsdag, om hon hinner och kan. Jag har inte så bättre alternativ just nu. Men A brukar kunna mjuka upp min donna, som tur är. Så får vi se vad hon har att säga senare.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Otroligt söt ju :D

Svar: Javisst! :D Ibland är hon ju de (;
Linda Enarsson

2015-02-03 @ 20:08:14
URL: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0