29 januari -15

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Fina tjejen levererar! Red en sväng i ridhuset idag, det typ snöregnade ute. Mysigt....
Men jag hade en fin häst! Det blev att rida korta bitar ur LB:1, och sedan var det mycket övergångar och tempoväxlingar. Och det sistnämnda måste vi träna en hel del mer på. Usch vad man har försummat vissa saker. Inte bra!
 
Och på tal om programdelar, jag har anmält till årets första dressyrtävling. I början på mars, i Gälve. Vi är anmälda till LB:1 och LA:1, jag kommer dö. Varför jag har valt att anmäla detta kommer ni få läsa en annan gång, för nu måste jag till jobbet!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

Svar: Tack tack! :D
Linda Enarsson

2015-01-29 @ 14:53:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0