Ett sånt där bra pass

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Underbara vackra häst, vi är så tillbaka! Vi är redo! Nu ska det bara finslipas i hoppningen igen så att vi kan sikta mot de högre stjärnorna!
Ett sånt underbart ridpass, satt och log hela timmen igenom. Jag har hittat en sån enkel knapp, som att använda gramanen vid uppvärmningen, och tar sedan av den, alltså sitter den i sidorna och inte mellan frambenen. Jag vill att hon lossar bogpartiet och inte låser den. Tar av den och hästen fortsätter att vara klockren. Vi har gjrot allt från travlängningar till förvänd galopp. Fick henne att jobba i en otroligt fin och avslappnad lång och låg form innan det var dags för skritt och passet klart.
 
Nu längtar jag ännu mera på min dressyrsadel så att vi kan börja hårdträna och finslipa ännu mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0