Gör oss redo

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Stallet är fixat och klart, transporten framkörd, höt i nätet och täcken är nerplockade. Vi är på gång!
Ikväll är det hoppträning som gäller, för ingen mindre än Arnold Assarsson, jag längtar! Vi ska åka till Hesselby Gård utanför Uppsala för denna träning och bilen börjar rulla strax efter kl 18.
 
Som jag har längtat efter denna träning! Ända sedan jag fick se att den fanns, att den passade in i mitt jobbschema och till att jag anmälde mig. Gaah! Ska bli så roligt! Men när jag ser anmälningarna så är väl det bara jag som rider på den lägsta nivån, så hoppas de blir övningar även jag klarar av. Söta snälla Stina följer även med och agerar hästskötare och fotograf! Vilken tur jag har som har Stina!

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥ ✞

Härligt!! :D

Svar: Mycket! :D
Linda Enarsson

2015-01-30 @ 21:50:55
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0