Hästarna ute i sina hagar

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Alla hästarna är ute, blev en tidig morgon då det snart är dags att jobba. Jag hade tur att hinna med mockningen och byta vattent i hinkarna, så blir det lite mindre att göra ikväll och efter jobbet. Skönt!
 
För övrigt har jag införskaffat lådor till mina täcken, praktiskt! Så nu ser det nästan städat ut i mitt bås, och det kommer komma en film på hur jag har det i stallet, så håll ut! Men jag vill inte göra den så länge jag inte har ordning och reda, det är inte så fint att visa upp annars!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Fin blogg!!

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2015-01-23 @ 20:48:32
URL: http://emmiesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0