Röda glittrande stenar

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Till dressyrbanan, så vill vi vara glittriga, röda och snygga! Så för att göra outfiten liten mera komplett kom det hem en plastron med röda stenar på i veckan. Mycket snygg! Det bästa med den är inte att den är snygg, utan att jag fick välja stenarnas färg helt själv. Najs! Nu fattas bara ett nytt och lackat träns, ett specialdesignat schabrak och en hel kavaj. Det sistnämnda är för övrigt väldigt enkelt att fixa, bara en knapp att sy dit!
 
Schabraket är desto svårare, då jag inte riktigt vet vart jag kan beställa det i dom färger jag vill, för hur den ska se ut. Det vet jag! Tänk er vitt, rött bling och röd passpoal. Vart kan man beställa sånt tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0