En fluffig liten fux

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Vilken morgon! Har hunnit med så mycket, utsläpp av hästar, mockning av 2 boxar, fixa mat till Corona. Plockade in Flipi igen -bilden- för ett ridpass, Red på ridbanan ca 30-40 minuter för att känna lite på honom, har endast suttit på honom i ca 10 minuter i vintras någon gång. Så bara basic för att stämma av och se vad jag ska arbeta med under resten av denna vecka som jag får lov att rida denna lilla sötnos! Detta är då Stinas ponny, hon som fotograferar alla bilderna på mig, kan man väl säga. Hon är bortrest till måndag och jag fick äran att ta hand om Flipi!
 
Sedan blev det att ta in Corona för ett skrittpass runt på småvägarna i ca 1 timme. Aj för rumpan när man sitter barbacka! Ut med Corona igen i hagen och klockan var så lite att det blev mockning av 2 boxar till! Plocka undan och städa lite lätt i båset. Så en väldigt intensiv morgon blev det!
 
Resten av veckan kommer det att bli tajt med tid, så jag håller tummarna själv för att jag ska hinna med allt!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt!

Svar: Tackar! :)
Linda Enarsson

2015-07-22 @ 12:55:05
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Stina

Du är så gullig, "äran att ta hand om honom". Ingen annan jag litar på så mycket, så dom får ha hand om min ögonsten i en vecka... Kram<3

Svar: Han har skött sig så bra! Din lille prins :D ♥
Linda Enarsson

2015-07-24 @ 13:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0