Hoppträning 29/6

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Hoppträningen i måndags började och avslutades bra. Men där i mellan vet jag inte riktigt vad vi höll på med. Men roligt hade vi! Corona bestämde sig för att vara på riktigt tjurkärringhumör och visade det tydligt! Det var alldeles för jobbigt att hoppa studs med högt kryss i mitten. Så nej sa hon och jag sa ja. Och så höll vi på till hon hoppade igenom studsen bra och kunde släppa den lite.
 
Jag har ett gäng superroliga klipp från just studsen, ni kommer skratta lika mycket som vi gjorde under träningen! Men jag har inte hunnit fixa ihop det till en film än, så det kommer så fort tid finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0