Resultat fredag Orsa Ridklubb

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Kan börja med att berätta att vi har ca 4 timmars bilresa upp till Orsa, och efter ungefär halva resan kommer jag på att mina båda kavajer hänger kvar på hatthyllan hemma... Många samtal innan en kompis kunde få med sig dom båda när hon kom nu ikväll. Så därav att jag tävlade i tröja idag. I morgon blir vi snygga i kavaj igen!
 
1 m - 8 fel + tidsfel
Vi fick inte till något flyt till en början, blev lite struligt med då domaren berättade nästa ekipage före den på banan och jag trodde det var min tur att starta men icke. Mest förvirring.
Så vi fick till ett stopp på andra hindret, börjar bli van med dom där stoppen nu igen. Sedan fick vi med oss 3e räcket. Men efter det, jäklar! Vilken kanonfin häst jag har! Hon var så fin och med hinder 4-8 är jag supernöjd!
 
I morgon rids det 110 cm och debut i 115!
Och mycker mera bilder utlovas då (;
 
Här är även film från dagens 1 m klass.
 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

Det viktiga är känslan! :)

Svar: Självklart! :)
Linda Enarsson

2015-07-04 @ 07:27:58
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0