Shopping á la Falsterbo



Kan väl erkänna att det blev en hel del påsar med mig hem, men även att jag är sjukt nöjd med mina inköp och jag längtar sjukt mycket till jag kan börja använda allt mer och mer!
Det blev en blandad shopping, men mest till Corona, alltid mycket roligare att shoppa till henne, även fast jag fick med mig några enstaka saker till mig själv.
 


Dom få sakerna som är till mig är på denna bild, en Falsterbo hoodtrölja fick följa med redan första dagen då jag inte hade räknat med regn och stormvindar och tagit med tillräckligt med tröjor. Även en keps för att stå emot regnet lite mera från ansiktet. Tre par strumpor oxå, röda för att det är den färg jag använder mest och nöter slut på rätt tidigt. Även ett par turkosa för att bryta lite färgmönster!



Hästshampoo som jag hoppas är bra, ville köpa Gallop men dom fanns inte för bruna hästar tyvärr. Sedan en flätkam med hårnypa och ring för snoddar, alltså perfekt när det är dags för knoppning!



Det snyggaste av allt, som fick följa med hem. Ett Equiline schabrak samt luva som kommer senare då den fick beställas, och mitt supersnygga nya pannband som blingar hur mycket som helst!
Detta kommer att bli vårat nya tävlingsset i hoppningen. Kommer bli galet snygga!
Lite close-up bilder här under!



Ett snyggt och funktionellt täcke med nät på sidor och fleece över ryggen för att snabbt torka upp den blöta hästen. Kommer bli väl använt nu under sommarens varma dagar! Älskar för övrigt kombinationen av rött och marinblå!



Silvriga boots till frambenen vid eventuell prisutdelning i dressyren. Så nu får ni allt hålla tummarna på att jag blir placerad någon gång och får användning av dessa!



Rött, det är så snyggt! Och det som jag länge velat ha är ett rött dressyrschabrak, och när det reas ut för 199 kr, då är det taget. Så snygg färg och det passade verkligen perfekt! Kommer bli väl använt både till vardags och träning! Även ett dressyrspö fäljde med då mitt gamla är rätt slitet vid detta laget. Så nu får jag spara på detta till träning och täving!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Var du i Falsterbo? Och vad inhandlade du? Länka gärna i kommentaren!

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - en alternativ hästblogg

Superfint täcke! :D

Svar: Visst var det! Älskar färgerna och kombinationen :)
Linda Enarsson

2015-07-15 @ 10:05:41
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: My Nordqvist

Åh vad snygga saker :D hon är så fin i rött!! Min pålle passar inte alls i rött haha :)

Svar: Tack! Och ja, älskar verkligen att hon passar så sjukt bra i rött :)
Linda Enarsson

2015-07-17 @ 14:06:47
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0