Resultat Roslagens R&KK

Inga bilder från denna tävling, pappa åkte med i stället för Stina :)
 
1 m - 4 fel + tidsfel
Alltså, en perfekt runda! Så sjukt fin min vackra häst är! Men jag rider iväg henne till 3an och kommer på mitt misstag alldeles för sent. Men annars är jag så nöjd med rundan!
 
110 cm - 8 fel + tidsfel
En mycket bättre runda än min debut på denna höjd. Corona kändes kanonfin och vi började banan riktigt bra, sedan hade vi fått en aningen för stor galopp till kombinationen och Corona upptäckte att vi inte skulle få plats. Rätt smart häst jag har ändå. Men typiskt, ännu ett stopp. Sedan blev det ett räcke med oss ner på vägen oxå. Annars kändes det som att vi hade ett bra flyt och hon kändes verkligen jättefin!
 
Fanns däremot en fotograf på plats så ska invänta lite bilder från henne så får vi se vad som kanske får visas här.
 

Kommentarer
Postat av: my

Det såg superfint ut :D

Svar: Tack! 😀
Linda Enarsson

2015-06-21 @ 21:24:14
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0