Biffiga Corona

Foto: Stina | Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Dagarna går så fort. Jag hinner inte med!
Idag har det varit mockning för hela slanten, eller i alla fall jag. Har mockat ut flera av högarna som jag krattat ihop i hagen. Typ hälften kvar. Fortsätter på söndag!
Corona är inte allt för rolig att rida, stel. Men jag vet vad som är problemet så ska bara höra av mig till en tjej så ska det förhoppningsvis vara löst. Om man säger så, Corona vilar sig inte i form och det märks.
 
Tävling på lördag, supertaggad! Nu jäklar är det vår tävling och den ska ridas utav bara hut! Så jag har börjat smörja sadel idag och så blir det resterande fix i morgon. Men jag börjar med ett utsläpp av hästar kl 05.30. Älskar livet med häst! Bara att bita i det sura äpplet, skulle verkligen vara skönt om jag hinner mocka och fixa innan jobbet så blir det mindre till efter.
 
Men men, jag ska inte klaga, jag får in pengar så att jag har råd med denna sport, det är inte alltid så lätt att finansiera, kanske inte speciellt konstigt heller. Sånt är livet som jag har valt, och jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

Svar: Tack! :)
Linda Enarsson

2015-03-27 @ 17:54:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0