Terapi

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Vad fort allt kan vända, från bra till dåligt, eller tvärtom. Som det här med Corona, det vände som på en femöring, på några sekunder så hade hon trampat på sig själv och allt blir inte som man tänkt sig. Men men. Det är levande djur jag håller på med, varje dag och man kan inte förbestämma hur eller vad dom ska göra. Antar att det är charmen med dessa djur!
 
Annars så har jag släppt in alla hästar, fixat allt åt Corona och bytt bandage, igen. Sedan blev det en rykt. Lång och mysig! Bort med all grus som fastnat på henne efter antagligen en skön rullning tidigare idag. Svansen fick sig en flätning så att den håller sig renare och mera lättborstad. En Corona njöt till fulla drag att få bli ompysslad, men hon blir lite lätt besviken när hon får gå in i boxen igen och inte ut på en ridtur. Men snart, snart är vi tillbaka där vi var och ännu mera redo än det!

Kommentarer
Postat av: Felicia Ericsson

usch hoppas ni är tbc snarT!

Svar: Det gör jag med! Och jag tror det med :)
Linda Enarsson

2015-03-07 @ 20:09:11
URL: http://feliciaericsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0