Dressyrträning 6/5 -15

Foto: Alexandra
 
Träningen gick över förväntan! Dom där kossorna som går bredvid ridbanan är ju väldigt läskiga, och Corona stod emot väldigt mycket när jag som "red emot" kossorna, fast vi höll oss på andra sidan av ridbanan. Haha!
 
Men det blev en hel del nyttig träning som jag nu tar med mig hem och fortsätter träna på.
Bland annat reds det en hel del öppnor för att få Corona att slappna av, och komma ner mera i formen, likadant i galoppen och så blev det lite galoppfattningar på slutet då vi har lite svårt med att göra dom korrekta. Nyttigt träning helt enkelt! Så jag är staggad ut till tårna på att fortsätta träna och tragla och det blir en dressyrstart i Enköping den 20 maj. Jag är taggad!
 
Och så ska ni få en film från dagens träning! Alexandra var med och hon filmade mera så det är supernyttigt för mig att få sitta och kolla på såhär i efterhand.
 
 

Kommentarer
Postat av: my

Såg jättefint ut :D

Svar: Tack så mycket! :D
Linda Enarsson

2015-05-07 @ 19:42:34
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0