En snabbis

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Hatar verkligen att försova mig. För det lyckades jag med idag. Så fick endast 1,5 timme på mig i stallet, och det är tajt! Så efter en snabb mockning och som tur var hade jag redan fixat allt hö dagen innan så det var bara att lägga in i boxen för att sist bara göra kraftfodret. In med Corona och inser att jag kan hinna med en kortare uteritt, som planen var från början.
 
Men jag som fick så bråttom till stallet hade bara slängt på mig mjukisbyxorna, så det blev barbacka! Iväg in i skogen och en fin Corona ca 30 min senare var vi nästan hemma igen. Puuh! Ibland går det verkligen inte som man tänkt sig! Men jag lyckades och nu är det dags för jobb!

Kommentarer
Postat av: joe

Vilken sötnos!

Svar: Visst är hon! :D
Linda Enarsson

2015-05-05 @ 11:51:45
URL: http://yoginijoe.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt!

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-05-05 @ 14:59:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0