Resultat Dannemora RK

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
LB:1 - 58,75%
En kanonfin Corona på framridningen, med gårdagens dåliga ridpass i bakhuvudet så var detta som dag och natt! Kommer in på banan och jag blir lite nervös, Corona tog tillfället i akt och hittade på lite eget kan man väl säga. Fick inte igenom ställningen som jag ville, Coronas motor dog av stundvis och i första travlängningen så lyckas vi med att trolla in lite galopp. Aja, det var helt enkelt inte vår dag. Bättre lycka nästa gång!
 
Men måste säga att jag känner att de ändå var en bra tävling, för att vara en sån "katastrofritt" så fick vi ändå 58% och det innebär att våran lägstanivå är rätt hög. Så hur blir procenten när vi är på topp?
Mera träning och träna på att tävla, så ska vi snart sätta det! Våran tid är inte nu, den kommer!
 
En film kommer inte denna gång, och det är inte för att jag inte är nöjd med ritten utan tydligen så ville inte kameran filma hela ritten i sträck så det är en hel del hack i den. Så jag spar den för egen del och så ska ni såklart få se resterande gånger!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hon är ju hur som helst så fin att titta på😍

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-05-24 @ 01:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0