Så galet fin!

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Jag förundras av min fina häst typ varje dag just nu. Hon blir bara finare och finare att jag snart gråter av glädjetårar! Min vackra flicka är så grymt positiv till dressyren nu att jag blir helt salig. Och hon bjussar fint på tryck i både trav och galopp!
 
Idag red jag på en åker mest lösgörande, typ de ända jag gör nu för tiden, för att sedan plocka upp henne lite och börja träna halter. Usch vad svårt! Lyckades hitta ett knep som gör att hon inte ställer rumpan till höger. men det visar sig när jag får testa inom fyra väggar eller staket. På onsdag blir det dressyrträning igen och lördag, då är det dags. Tävling! Nu är det nästan 2,5 månad sedan vi dressyrtävlade sist och det har inneburit lättare skador och strykningar. Men nu, nu ska vi vara redo!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin :D

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-05-17 @ 13:17:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0