Vilket grymt lag!

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Även om jag själv inte kunde starta i lördags på Tierps RK lokala hopptävling med laget, som det var tänkt från början. Så var jag ändå där för att heja fram det grymma laget! Corona är halt men redan nu på bättreingsvägen, så ingen fara där! Laget kämpade på bra och var ett av två lag till omhoppning! Där vi tyvärr fick med oss lite för mycket fel så laget slutade på en hederlig andraplacering!
 
Grymt jobbat alla! Jag själv och Stina var som sagt där, jag skrev resultat för att ha koll på vilka lag som kommer vidare medan bästa Stina höll kameran och fotade alla våra duktiga ekipage! Så förbannat roligt att få fälja från marken! Även fast de är trist att man inte fick starta själv. Och nu förstår jag vad Stina menar med att hon är nervös när jag rider (; hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0