På väg åt rätt håll

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Snö! Första snön ligger på marken hos oss, och den ska förhoppningsvis bli lite mera!
Annars så har jag ridit i dressyrsadeln för första gången idag, på väldigt länge. Och det kändes ganska bra. Att sitta i den alltså. Haha. Men Corona kändes bättre mot slutet, även fast vi har tappat massor pga min omotivation och kurva som pekar rätt så mycket neråt, ridmässigt.
 
Nu har jag kommit fram till vad det är som inte funkar, och bara det är skönt, att få det klart och att nu fokusera på att bättre på det igen. En träning är inbokad nästa vecka, och den är sjukt behövlig! I detta negativa träsk jag sitter i. Jag behöver positiv ridning, positiv tränare. Och såklart ska jag till den bästa av tränarna och jag vet att det kommer göra skillnad!

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Vilka otroligt mysiga bilder :)

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-11-30 @ 23:52:19
URL: http://emblasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0