Resultat Hallsta RK

LB:1 - 67,67% 4e plats!
En ganska fin Corona, inte sådär perfekt men ändå något. Hon var inte riktigt framme för skänkeln och hade inte framåtbjudningen som jag känt senaste gångerna. Men vi tog oss igenom och landade på höre procent än vad jag trodde. Vilket ledde till en delad 4e plats till slut! Av ca 30 starter. Så de var absolut kul!
 
LA:1 - 60,26%
Min sämsta LA start hittills. Hon var fin på framridningen då jag verkligen fick igenom det jag ville och hon var framme för skänkeln. Men väl på banan lyssnar hon inte alls framåt och det händer absolut ingenting när jag lägger på skänkeln. Det kändes inte allt för roligt, måste jag säga.... Vi fick till en av de bättre ryggningarna, faktiskt. Så något positivt har jag att säga! Men annars fick vi avbrott i galoppen och skänkelvikningarna var väl inte sådär superbra. Men men, hem och träna ännu mera!
 
Filmer får ni som vanligt på ritterna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0