Sen go´morgon hälsning!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Effektiv morgon! Har hunnit med att ringa typ 5 samtal om olika ärenden, bland annat är en frisörtid bokad, längtar ihjäl mig till den! Dessvärre är den i början på december så det kommer ta ett tag till innan jag får göra en hel makeover!
 
Sedan var det en massa viktiga och tråkiga samtal, typ Folksam och Arbetsförmedlingen. Haha.
Men nu ska jag ta bilen och lämna av minneskort till en tjej, ett brev ska postas och sedan är det stallet som gäller! En uteritt med min dam sitter fint idag! Har även fodersäckar som ska lastas ur och ett schema som ska lämnas. Ska prova nytt bett idag också, som jag handlade igår och som jag hoppas ligger i min postlåda. Skönt att kunna handla saker av personer i sin närhet och man slipper en massa frakt och väntetid.
 
Sedan har jag väldigt beslutsångest om jag ska starta i Södertälje, som jag är anmäld till. Och där rida LB:3 och debutera LA:3. Har till på fredag på mig att göra ett val. Och det är inte lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0