Shopping á la SiHS!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Det shoppades inte mycket denna gång, och det känns bra. Faktiskt. Jag vill spara till mitt drömschabrak, som måste specialtillverkas och det ska vara från Equiline. Alltså kommer det bli ♥!
 
Men tillbaka till årets shopping. Det fick följa med ett vitt tävlingsschabrak, som ska broderas med Björklinge RFs logga, så att jag kan använda det till lagomgångarna nästa år. Och för att ha som bytesschabrak. Kommer bli grymt!
Sedan det bästa inköpet av alla. Nya fina, vita, blingade och lackade boots med fluff! Förstå vad vi kommer vara snygga när vi kommer in på prisutdelning med dom! Jag har även shoppat nya vita benlindor, men dom kommer i annat inlägg, för de är shoppade sen tidigare.
 
Sedan var det tråkiga saker som bara skulle med hem. x2 maskkontroll, japp vi avmaskar och kollar hästarna två gånger om året, och detta är då sjukt prisvärt! En stallboken för nästa år, måste ha koll på hur jag motionerar min häst! Och sedan blev det ca 2,5 kg hästgodis och ett par ullstrumpor, ångrar mig däremot att jag inte handlade ett par till när jag ändå var där. Men men! En snygg påse från Granngården fick man med sig oxå, som då delades ut hej vilt på mässan.
 
Mycket nöjd med min shopping för året. Däremot är jag lite missnöjd med utbudet på mässan. Knappt mässpriser och jag var ute efter ett par vita ridbyxor, men hittade inga helskodda.... Men men, får ta och beställa dom jag kikat på senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0