En bra träning senare

 
Okej, bilden och träningen är från i onsdags, så inte idag alltså!
Jag var då iväg till CC Stud och det var dags för träning för ingen mindre än K-G Svensson. Min tränare tränar för honom och hon skulle vara med och se när jag red. Och att jag ens red denna träning är pga att J skulle haft två hästar med sig men den ena blev halt och jag fick den andra tiden.
 
Det blev fokus på min sits, så nu gäller det att vänja in sig på en helt ny sits och träna gärnet för att få ordning på den. Galet svårt! Men vilken lärorik träning! Många wow-moment och Corona blev så galet fin. Shit vad kul det är att träna! Så nu blev det en träning på onsdag med, fast för J. Och sedan är det tävling nästa söndag. Bara att träna och nöta vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0