En morgon i stallet

 
När man jobbar så att man inte hinner allt innan eller efter jobbet, så får man pallra sig till stallet tidig morgon för mockning och fix av foder! Jag passade även på att köra ut tre skottkärror ur hagen, skönt! Snart kanske jag kan kalla det färdigt. Vi måste, inför betessläppet, ha mockat ut våra vinterhagar, typsikt nog så går inte riktigt fyrhjulingen ner så bra till Coronas hage så den mockas för hand. Heh. Men man får börja tidigt och ta det allt eftersom!
 
En nyfiken Corona hade jag hängandes runt mig i hagen, kolla skottkärra eller bara stå i vägen, båda funkade bra för henne! Och såklart måste hon kolla hölådan ungefär var 10de minut, för det kanske flyger i lite hö i den. Söta häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0