Resultat Sigtunabygdens RF

Foto: Hannah | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
LA:3 - 62%
Jag tyckte att hon kändes fin på framridningen, vilket hon var också. Men så red jag inte inne på banan och allt blev så mycket mellanmjölk. Tråkigt nog. Men vi lyckades skrapa ihop 62% även fast jag red mellanmjölk, och vi satte nästan båda skänkelvikningarna, den första resulterade i en 7a! Men den andra lyckades jag inte få med rumpan så där blev det bara en 5a. I båda förvända galopperna blev det 7or! Så galet roligt att de "svåra" rörelserna får vi utdelning på. Men jag behöver träna på att inte rida mellanmjölk, vilket är det ända som görs på träning. Och övar så sjukt mycket på de även vid hemmaridning. Men men, vi har en bra lägstanivå i LA programmen i alla fall.
 
Men eftersom jag har grymma lagkamrater så lyckades laget skrapa ihop tillräckligt med poäng och hamna på en fin 2a plats av 8 lag! Galet kul! Så en rosett med mig hem fick jag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0