Nyheten - Nya stövlar!

 
Äntligen har jag fått ordning på allt med dessa stövlar. Eller jag mera blundar och betalar. Känns det lite som.
Jag fick med mg dessa grymt snygga stövlar hem från Falsterbo, det var ett bra och dåligt köp. Då dom är snygga! Men när jag andra gången skulle rida med dom sprack dragkedjan innan jag ens lämna stallet. Inte allt för kul. Efter en hel del velanden valde jag att lämna in dom och byta det som behövdes i stället för att försöka mejla till Italien och få pengar tillbaka. Det blir mera tråkig tid som inte kommer ge mig något alls.
 
Så i helgen red jag i dom, hela helgen! Kan knappt gå i dom då de är extra höga! Lite skavsår dör man inte av. Men det blir att rida mera i dom så att det blir bekvämare att ha dom på sig. Men näjd är jag fast dom har kostat mig mera pengar än vad som var tanken. Snygga som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0