Resultat Ockelbo RF

Resultatet från förra helgen kommer nu, har knappt varit hemma i veckan, så denna tävling reds alltså den 30/7!
 
LA:3 -62,42%
Kändes mycket fin! Hade inga större missar genom programet och Corona kändes fin överlag! Jag tyckte allt att ritten var värd mera procent än domaren, såklart! Så vi hamnade precis utanför placering.
 
LA:4 - 60,40%
Mitt bästa och sämsta program någonsin. I samma lixom. Corona var så galet fin och vi hade så många 7or genom programmet! Men så tabbar jag mig så rejälv flera gånger så det drog ner procenten ordentligt och vi slutade precis utanför placering även i denna klass. Haha. Lite stolpe ut tävling! Men Corona var så galet fin att jag var nöjd över dagen ändå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltså ni är så duktigaoch utvecklas så himla mycket hela tiden!😊 Bra kämpat'

2016-08-08 @ 02:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0