När det inte går som planerat

 
När man kommer till stallet i torsdags och ser ett tjockt bakben. Så det blev promenad och vila, idag däremot har jag lindat om ett blött bandageunderlägg proppad med snö. Och jag hoppas det blir någon skillnad nu. Under natten är hon lindad med blue lotion, så i morgon vill jag se underverk! Tack!
 
Annars så har mina röda supernötta och välanvända stövlar fått sig en ny dragkedja, på en stöveln. Vet inte om det blev så bra, men testade en ny skomakare och ville ge dom en chans än att sitta och åka runt hela Uppsala för att komma till dom bästa. Men men, dom håller så länge dom håller. Billigare att byta dragkedja än köpa nya stövlar, så enkelt sagt är det dags för nya... Men jag glömmer det tillfälligt känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0