Puls i snön som finns kvar

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
En mycket fin Corona, som har fått gå alldeles för mycket i ridhuset på senaste tiden, fick idag ridas på ängar. Och det var en mycket glad tant som fick göra det! Men ack så lydig hon var! Jag har haft en hel del problem, känns det som. Vi är inte direkt där vi var under höstens fantastiska form längre. Kan man säga.
 
Och jag har antagligen tänkt i helt fel banor. Så idag var det endast fokus på att inte hänga i handen på mig. Och oj, vilken fantastiskt fin häst jag har, hon blev så fin och gjorde allt plättlätt som vi inte har kunnat göra i ridhuset på senaste tiden. Min motivation går uppåt och neråt hela tiden, men nu har den stigit ett par hack, och det känns skönt!
 
Så nu är vi redo, det har börjat pratas om Div 2 laget och jag hoppas, trots att jag inte startat dom klasserna, kan få vara med på någon omgång i alla fall! Men vi börjar tävlingssäsongen hos Storvik Ovansjö RK med att rida LB:1 och LA:1 i början på mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0