Ålder är endast en siffra

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Efter dagens lufttur på damen så förundras jag över att hon verkligen blir 19 år den 22 juni, i år. Det är nog inte riktigt möjligt att denna tant verkligen blir så gammal. Men ack, är man född 1997 så är det nog bara att inse att i år blir damen hela 19 år. Så sjukt. Så mycket roligt jag har upplevt med denna häst, och flera år till ska det bli. Så länge hon håller sig såhär fräsch så ska hon få hållas igång och göra det hon tycker är roligast, att träna och tävla. Wow vad denna häst kan showa till det, när hon är på hugget. Och som idag, vila igår och bocksprång idag. Inte mycket som är mitt i mellan tror jag!
 
Jag är lyckligt lottad som får äga en sån här underbart fin häst, många tackar till Linda och Åsa, som gav mig chansen till flera glada år med Corona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0