På väg uppåt i snöslasket

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Jag vill verkligen komma igång med bloggandet igen, men känner samtidigt att tiden inte riktigt finns där. Men jag försöker att hinna med några inlägg då och då. Dessvärre har jag ingen som kan fotografera längre, tråkigt nog. Men det löser sig till slut, hoppas jag.
 
Men idag så var det tänkt att det skulle bli en promenad för damen, men vädret ville inte riktigt vara på vår sida. Med blötsnö som föll från himlen blandat med stormvindar -kändes det som - på typ 10 m/s, så är det inte mycket att göra än att plocka in Corona för någon timme, mysa, borsta och frisera hela hästen för att sedan släppas ut i blåsten igen och äta lite lunchhö. Som ni kan se så njuter inte direkt Corona av detta väder heller.
 
Och tyvärr har all vår snö regnat bort, tråkigt nog, för jag har inte kunnat få några bilder på när vi rider i en sommarhage i all snön som var. Mycket tråkigt då de hade kunnat bli fina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0