Dressyrträning 22/6

Foto: Hannah | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Nu blir det att gå tillbaka i tiden, tyå några veckor. Så hoppas ni hänger med när jag inte bloggar i rätt tid (;
 
En dressyrträning blev det för J, en mycket fin dam som fick ridas fram av J själv då jag fick springa på ett litet ärende. Mycket fin blev hon och vi lyckades hitta båda bakbenen och bogarna hamnade på sin plats. Vilken känsla det ger! När allt klaffar så är det inga problem att göra alla dessa "svåra" saker, utan det känns så enkelt. Så nu är varje ridpass att försöka söka efter denna känsla och lyckas hitta den. Inte alltid det lättaste.
 
Det blev en del bakdelsvändningar också, dom kommer jag dessvärre inte undan just nu, haha! Men det är lika bra att träna på, dom sitter ibland men inte alltid. Dagen till ära följde Hannah med och kunde dokumentera träningen i lite bilder, hoppas ni gillar min lila outfit, för jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Så fina!

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2016-07-04 @ 21:46:46
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0