Falsterbo -16

Nikon D300s + Nikkor 18-200/3,5-5,6
 
Vilken weekend! Ett hus, 10 kvinnor, 2 män och en massa hästar. Gångavstånd in till Falsterbo, dressyr, hoppning, derby och shopping. Wow säger jag bara. Nu är man så sugen på att både hoppa och ride dressyr, som tur är kommer en till häst idag till mig och en vecka framåt, så nu kan jag verkligen ligga i med träning när inspirationen ligger på topp!
 
Shopping har det blviti, kanske en aning för mycket. Men köpstopp för min del nu på saker, såå det ska nog lösa sig! Haha! det kommer i ett annat inlägg.
 
Men känslan när man får se söndagens grand prix kür där Minna Telde kommer in och börjar med en piaffpiruett som övergår till en galoppiruette. Så snyggt! Ren ögongodis! Patrik Kittel tvåa efter Minna, och sedan Emelie Nyreröd som gör osynliga galoppombyten i varje på en fin tredjeplats! Galet vad det är roligt att se på denna nivå!
 
Nästa år gör vi en favorit i repris, men kanske inte lika mycket shopping!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefina bilder! Shoppade också liiite för mycket...

Svar: Tack så mycket! Ja, alltså. Det är så lätt hänt att shoppa föör mycket ;D
Linda Enarsson

2016-07-15 @ 15:40:47
URL: http://liveloveride.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0