Dressyrträning

Foto: Hannah | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Igår var det dags för en extra dressyrträning, jag tränar vanligtvis varannan onsdag, men nu blev det även en tisdagskväll. Mycket välbehövlig. Corona låg på otroligt mycket, så det blev en del längningar, men även samling, bakdelsvändningar och programridning. Så nu har jag ridit igenom LA:4 för J, och det kändes hyffsat bra, lite tips inför min debut på söndag. Känns ändå väldigt bra inför debuten, ska bara dubbelkolla programmet en sista gång och så ska vi rida igenom det på lördag, hade jag väl tänkt. För nu ska Corona skrittas och få sig en vilodag!
 
Hannah filmade även en hel del, vi får se om jag klipper ihop den eller behåller för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0