Kränkt in på livet

Det har hänt.
Jag känner mig så ledsen, arg och kränkt. Det som jag själv har kämpat för och har ägt under en längre tid. Allt engagemang som man har lagt ner för att kunna utveckla och förnya. Det är som bortblåst. Allt är borta.
Det gör ont i mig, så fruktansvärt ont. Men i fredags hade vi inbrott i mammas hus, och det var mycket som stals. Bland annat har tjuvarna tagit all min kamerautrustning. Jag har en väska kvar. Det är allt.
 
Det känns som att en del av mig fattas, något viktigt som måste tillbaka. Min kamera har jag ägt i 6 år, en av mina käraste ägodelar. Den som gör att jag kan bevara alla härliga minnen jag får vara med om. Den kommer jag aldrig få se igen.
 
Kunde inte tro att en sak kan påverka en så mycket, men jag saknar min kamera så fruktansvärt mycket. Jag vill ha min kamera tillbaka, även om jag kommer kunna köpa en ny senare, vill jag bara ha min Nikon D300s 💕

Kommentarer
Postat av: my

Men fyyyyyyyfan!!!!

Svar: Ett hål i mitt hjärta, min kamera fattas i mig... :'(
Linda Enarsson

2016-11-14 @ 14:10:43
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0