Sveriges Ridgymnasium

 
Vad ska man säga, efter 3,5 veckas jobb med ungdomarna på SRG, så kommer jag att sakna stället. Om jag trivdes som fisken i vattnet! När man lärde känna ungdomarna och fick komma dom lite närmare, förstå och disskutera, lära och hjälpa dom på alla sätt. Så underbart!
 
Jag har alltså, tack vare min underbara dressyrtränare J, fått chansen under en period få testa på detta jobb, och älskade det! Men det väntar nya utmaninga för mig, och tiden på SRG blev alldeles för kort. Men mitt nya liv och arbete kommer ge mig så mycket lärdom och erfarenhet att jag är redan nu avundsjuk på mig själv. Men mera kommer jag berätta en annan gång, ska se om jag kan lyckas leta fram lite bilder.
 
Däremot så hoppas jag att någon gång senare i livet, få återvända till SRG och med mina kunskaper då, kunna hjälpa och lära ut ännu mera. För det har varit fantastiskt att få denna chans, och jag har verkligen lärt mig mycket på den korta tiden. Men vem vet, vart livet tar en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0