Egendesignat är alltid snyggast!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
I Falsterbo valde jag att designa ett eget dressyrschabrak, som skulle matcha luvan som jag köpte förra året. Nu har jag äntligen fått schabraket! Efter lite svårigheter så hamnade paketet i mina händer i veckan. Helt underbart!
 
Och så nöjd man kan vara, det är ett egendesignat Equiline schabrak, men mina och Coronas färger, rött. Men det skulle såklart ha samma passpoaler och färger som luvan, fast i vitt till tävling. Luvan är svart med exakt samma passpoaler, vi kommer helt klart vara snyggast på tävlingsplatsen hädanefter!
 
Nu fattas bara en snygg håruppsättning, och kanske en ny kavaj, har sett att Pikeaur har en grymt snygg!
 
Jag har även varit nyfiken på märker K9, kanske många som är? Men nu tog jag tag i saken och köpte hem deras pälsglans, nu blir det att testa och se hur denna funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0