Jag, på fel sida kameran

Foto: Tai | Nikon D3300 + Nikkor 18-140mm/3,5-5,6
 
En fotografering av mig, med Tai som fotograf. Ett gäng med bilder, vissa bättre än andra.
Och nu kommer en uppdatering om livet.
 
Saker börjar att falla på plats, jag extrajobbar för stunden på bästa jobbet igen! Blomsterlandet, men har fått en ny tjänst som jag börjar på inom snar framtid. Vilket kommer bli en stabilitet i livet. Så galet skönt!
Corona och jag har det lite kämpigt, men vi är på väg åt rätt håll. Det är snart dags o börja träna igen, men en skoning behövs i första hand då dom håller på att ramla av. Haha. Men de kommer den här veckan.
 
Kameran har jag åter väckt till liv, mycket roligt! Har varit ute på bland annat några hästtävlingar och även ett bröllop. Sjukt vackert bröllop! Men i och med jobb, så har jag mindre tid för kameran igen. Men det är så mycket roligare när den väl åker fram!
 
Sedan så pendlas det en hel del, fram och tillbaka. Många timmar görs för stunden på tåg och buss, men det är de värt. När nya jobbet drar igång blir det lättare med det mesta. Och jag tror det kommer bli sjukt roligt på jobbet! Det har varit många som dragit i mig angående jobb, men har nog kommit fram till vad som kommer passa mig allra bäst. Där jag får ha mycket kundbemötande men även ha många bollar i luften samtidigt, Kommer bli så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0