Kokostoppar och chokladkakor

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Dagens skörd i köket, ganska nöjd ändå. Kokostopparna var superenkla och suuuupergoda! Dom tog mig max 30 min att göra med väntan och inne i ugnen, alltså fort som tusan :)
Så de gick lite föör fort så jag satte igång att göra chokladkakor också såklart. Dom blev precis klara och jag ska ställa ner dom i förrådet så dom stelnar till i morgon.
 
Och jag fördriver tiden med att baka, älskade sambon jobbar 7-16 varje dag och jag är inne i en stängningsvecka så jag jobbar 16.45-01.30 hela veckan och även nästa. Så jaaa, vad ska man hitta på om dagarna? (; Fast hade man haft en häst så hade dagarna flygit förbi. Tänk om ja, tänk om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0