Massor av muffins!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Det står rader av muffins på mitt köksbord, och ännu flera kommer det att bli!
Jag har tagit på mig uppdraget att baka något till helgen tävlingar. Och såklart blir det muffins! För att vara lite mera specifik så är det kladdkaksmuffins, i mängder! Jag har redan tjuvtestat och dom är så där ljuvligt goda som en kladdkaka kan bli. Och jag är inne på min andra sats, och då har jag gångrat orginalreceptet med 4. Vi får se hur mycket jag orkar hålla på och göra idag.
 
Och jag kan ju verkligen påstå att det är underbart med varmlftsugn en sån här gång! Jag kör in alla mina 3 muffinsplåtar samtidigt i ugnen, mycket snabbare!
 
Så nu ska jag fortsätta och så hoppas jag att de går bra att sälja i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0