När det blir sällan, då slår man på stort!

 
Om jag har längtat, att få baka denna tårta, som jag fick provsmaka på Hembakat mässan på Fyrishov, och har kärat ner mig totalt i. Nu var det dags. När man blir ett helt år äldre, då slår man på stort och bakar tårtan som Linus, från Hela Sverige Bakar, gjorde när han fick sin första stjärnbagartitel. Något mycket snyggare blev ju hans, men jag hoppas att min är god ändå!
 
Sedan har det bakats dammsugare i långpanna och fudge med pistach, lime och vit choklad. Mumsigt! Rabarbersaft har kokats och står på kylning, inväntar bara folket.
 
Som det kan gå när man blir ett år äldre, en hel del fiiina presenter, som jag hoppas ska kunna visa er. Har så mycket bloggmaterial men jag har endast 24 timmar på dygnet, tyvärr. Men snart så, ska det komma upp en massa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Men jösses vad drömmigt!

2016-06-01 @ 21:30:10
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0